wtf is unflappable Steven ?

Mijn foto
Olmen, Antwerpen, Belgium
Onverstoorbaar, cynisch, verwaand

zaterdag, juli 24, 2010

Currywurst

Vandaag een namiddag afgezakt naar Aken in de hoop daar een koopje te doen (naar het schijnt zijn huishoudtoestelen in Duitsland tot 20% goedkoper).


Aken, oftewel Aquisgranum, is bij de meesten wel gekend via een daguitstapje naar de obligatoire Duitse kerstmarkten op het einde van het jaar, maar ik ging er dus naartoe op zoek naar goedkope Duitse (spreek Siemensiaanse) huishoudtoestellen.


Jammer genoeg vond ik niet echt dat type (van koelkast) dat ik zocht, maar ik maakte op de marktplaats van Aken dankbaar gebruik van het feit dat ik na lange tijd nog eens in Duitsland was om toch wel één van mijn favoriete Duitse culinariteiten te proeven. Échte Duitse curryworst !!!


Jammie...ondanks het feit dat mijn curryworst opgediend werd door een voluptueuze Russin met een wreed zwaar accent, smaakte de curryworst op-en-top zoals ik ze me herinnerde uit mijn jeugdjaren. Geluk kan in een klein hoekje zitten.

"Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat Zwei" (Stephan Remmler)

1 opmerking:

Stuvio zei

Aken is boven al bekend om z'n goedkope edoch schone hoertjes.